4 Haziran 2012 Pazartesi

Siğillerin Tedavisi


Siğillerin Tedavisi
    
 Önceki yazımızda yüzdeki siğiller hakkında bilgiler vermiştik. Buradan ilgili yazıya olaşabilirsiniz.

Siğilleri tedavi etme yöntemleri günümüze gelene kadar epey çeşitlilik göstermiş. Yaklaşık olarak 100 ün üstünde olduğu biliniyor. Tabi ki tıbbi olmayan hurafelerin de bu yöntemlerin içine girdiğini belirtmek isterim. Siğillerin tedavisi hasta ile birebir alakalı bir konudur. Her hasta için farklı tedavi yöntemleri mevcuttur. Hasta şahsın yaşı, cinsiyeti, siğilinin bulunduğu bölge, maddi durumu gibi bir çok faktör tedaviyi etkilemektedir.

Diğer bir fark ise tedavinin doktorlar tarafından mı yoksa kendiniz tarafından mı yapılacağına karar vermenizdir.

Diğer bir sınıflandırma da tedavinin hasta veya hekim tarafından uygulanmasına göre seçilmesidir. Günümüzde birçok cerrahi yontem bulunmaktadır. Çoğunun iyi olduğunu söyleyemiyorum. Zaten bu yazıyı okuyor olmanız farklı tedavi yöntemleri var mı sorusuna cevap aradığınızdandır diye düşünüyorum. Ben sizlere kesinlikle bitkisel tedavi yöntemlerini tavsiye ediyorum. Siğillerin tedavisinde kullanacağınız en iyi yöntem olacağını yazının ilerleyen kısımlarında da açıklamaya çalıştım.

Aslında yakma, dondurma, lazer gibi tedaviler de günümüzde tercih ediliyor. İyi sonuçlar alanların sayısı da az değil. Ancak dediğim gibi siğilden siğile değişir birçok kriter var.

Çağdaş bir yöntem gibi gözükmese de siğil duası diye bir şey olduğunu duymuşsunuzdur. Bu konu hakkında ayrı bir yazı oluşturdum. Buradan yazıya ulaşabilirsiniz. Bu yöntemin doğruluğuna inançlı 
biri olarak inanıyorum. Denemeye değer bence.

Bu yazımda siğillerin tedavisi hakkında bilgi versem de halkımızın bir yanlışından bahsetmek istiyorum. Kurbağa ellemenin siğille alakası yoktur. Olsaydı yıllar önce bende siğil olurdu.

Unutmadan söyleyeyim bu hastalık sizi öldürmeyebilir ancak kanser yapabilecek etkisi de vardır. İhmal edilmemeli tedavi olunmalıdır. Ama doktorla ama başka yöntemlerle. Siğillerin tedaviside bitkisel bir kaynak olduğunu sizlere belirtmek isterim. %100 doğal yöntemlerle siğillerinizden kurtulabilirsiniz. Denemenin kimseye bir kötülük getireceğini zannetmiyorum.
*Siğillerinizden kurtulmak için bitkisel tedavi yöntemi dökümanını buradan indirebilirsiniz..

İlgili kelimeler: siğillerin tedavisi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...